Click Here

Monday, May 20, 2013

Happy Birthday and Mother's Day to me :)


Assalamaualiakum,

hi aper khabar..hehe..suka sgt bulan may..which is my birthday and mothers day. For this year is more meaningful with our beautiful daughter, Myra..muah!

today is my birthday!! happy birthday to me..ouh how time flies by. i'm already 26th years old. dah tua rpnyer..dh jadi mak org pon..hehe..Alhamdulillah..syukur kpda Illahi kerna masih lagi bernafas didunia ini. Alhamdulillah masih lagi didalam iman dan beragama islam disamping suami tercinta n anak tersyg. dismping klurga dan rakan2 yg disayangi.

1st time clbrate besday w/out hubby by my side..sedihkan..xpalah..terpksa redha..eh2 pasrah..since redha kene ikhlaskan. hubby kene kerja offshore kt labuan since smlm. so ms nk antr kt kl sentral tu..sayulah jg..tp xnk tnjuk..tp bl dh smpi umah..statlah rs sedih bangatt..lg2 bl tgk myra asik merengek sbb rindukan ngn abah dia..dia xnk pon main ngn ummi dia..sbb dh terbiasa main ngn abah dia.

1st thing bagun dr tido arini ialah membaca msg dr suami tercinta..since mlm td ttdo awal..sbb mkn ubt selsema. received meaningful message and video from my hubby. really2 make my day:

sayang..selamat hari lahir....d syg nor sgt2...walau d ada mrh nor..kata bkn2 kt nor..tp ketahuilah nor la tulang belakang d..kalo d perlukan sebab untk hidup..nor salah 1 nyer..insyaallah..d akan ada ngn  nor sehingga akhir hayat..n akan jaga famili kita sebaik mungkin..d cintakan nor lebey byk setiap hari dr 1st time d ckp d syy nor kt gtalk dl..terima kasih tuk segalanya..d doakan nor pnjg umur .murah rezeki..makin cantik..makin solleh..mnjadi ibu yy baik dan isteri yg taat..anak yg baik..dan awet muda smpai tua..huhu..muah2

love u syg :)

and also wishes from my lovely family, BFF and friends. love all of them..thank u so much

smpi kt ofis dpt a bouquet of flower from my hubby.

half dozen roses, 3 pink n 3 red = i <3 me="" p="" u="">
Muka Excited dpt bunga :)
a bouquet of roses :)
Terharu and sebak bila bc card ni T T
just want u to know, i love u so much. im not perfect also, nobody was. togther we r perfecr for each other. i love u so much :)

google pon wish birthday to me..hehehe
dr en google :)

p/s: happy mothers day to me. below pic taken during mothers day
Myra xnk tgk camera..kn pksa ngn abah dia pndg kamera..hehe

No comments:

Post a Comment